vrijdag 20 mei 2016

EA gaat fout Star Wars Battlefront herstellen


Hoewel Star Wars Battlefront III een geweldig staaltje graphics bevatte, was er ook een hoop commentaar op de game. Een van de meest bekritiseerde onderdelen was het missen van de singleplayer-modus. Volgens de kritiek zou dit er voor hebben gezorgd dat de game diepgang miste. EA-studio baas Partick Söderlund legt nu uit waarom er geen singleplayer-modus was:

"Een van de dingen waarop we kritiek kregen was het gebrek van een singleplayer-modusHet was een bewuste beslissing die we hadden gemaakt gezien de tijd voor het project en doordat we de release van de game samen moest vallen met de premiére van de film, zodat het de sterkste impact zou hebben."

Söderlund zegt dat EA van zijn fout heeft geleerd en heeft belooft dat de Battlefront (IV) die volgend jaar uit komt wel een singleplayer-modus zal krijgen.

"Star Wars: Battlefront werd bekritiseerd vanwege het missen van diepte en wanneer we terugkijken waarom dat zo is, moeten we dat verbeteren in een volgend deel. Ik denk nog steeds dat het team een hele goede game heeft neergezet en de game heeft het goed gedaan door een ander publiek te bereiken dan normaal het geval is bij onze spellen. Vanaf dat perspectief gezien is het dus een succes. Zijn we blij met de score van 75 op metacritic? Nee. Gaan we dit verbeteren in de toekomst? Absoluut."


Bron: Fok.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten