dinsdag 7 januari 2014

Katee Sackhoff wil een rol in Star Wars, als rots?

Misschien zegt de naam Katee Sackhoff je wel iets. Bij de meeste sciencefiction fans in ieder geval wel. De actrice sprak met TotalFilm en vertelde over haar grootste dromen. Zo wil ze bijvoorbeeld een spinoff voor haar personage in de Riddick-films. Ook spreekt ze over Batman, Wonder Woman en Star Wars.

Over Star Wars zegt ze het volgende: ”Star Wars betekende alles voor me, toen ik opgroeide. Ik bedoel, het was de eerste keer dat ik drie films zag die min of meer bij elkaar hoorden. Het was geweldig om te leren begrijpen wat een trilogie is. Ik zou… Het sneue is, ik wilde nooit Prinses Leia zijn, maar juist Han Solo! Ik voel me gewoon nooit aangetrokken tot typisch vrouwelijke rollen… Mocht J.J. luisteren: ik zou zelfs een rots spelen in de Star Wars films. Ze zijn fantastisch, hij is een goede keus als regisseur en ik ben benieuwd om te zien wat er in die wereld gebeurt.”

Zo te horen hebben we weer een nieuwe ster die in het rijtje aansluit voor een rol in de Star Wars films. Wellicht zien we in een van de delen Katee wel terug, en wie weet zelfs als een rots? Wat zeg je er van J.J.? In elk landschap past toch wel een rots of niet dan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten