woensdag 12 december 2012

Samuel L. Jackson wil weer terug keren als Mace Windu


Samuel L. Jackson wil wel terugkeren als Mace Windu in de nieuwe Star Wars-films. Het maakt hem daarbij niet zoveel uit op welke manier. Windu zou toch levend kunnen blijken, hetzij eenarmig. Maar ook als lichtgevende geest grijpt Jackson de kans met beide handen aan, mocht deze zich voordoen.
"Ik wil gewoon geassocieerd blijven met de franchise," verklaart Jackson. "Niet dat ik dat niet al ben met de prequel trilogie. Ik heb er gewoon altijd van gehouden, van het idee dat er ergens een beschaving is die net zo leuk, divers en ander is als de onze."
Eerder gaven Harrisson Ford, Mark Hamill en Carrie Fisher al aan dat ze openstaan voor een rol in de nieuwe film, die in 2015 moet uitkomen.
Bron: FOK.nl

Nu.nl meldde:
Jackson wil graag terugkeren als Mace Windu. "Ik ben niet verrast maar wel helemaal enthousiast dat er meer Star Wars-films komen. Ik wil gewoon bij de reeks blijven horen."
Jackson was in Star Wars Episode I, II en II te zien als Windu, naast Yoda een van de machtigste Jedi Meesters. Het personage stortte in Episode III van een wolkenkrabber. De acteur hoopt toch nog op een rol. "Ik kan een hologram van een geest spelen, het kan me niet schelen."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten